Bistvena področja, s katerimi upravlja družba Fraport Slovenija, so razdeljena po vseh treh stebrih ESG. S področja upravljanja je za družbo na vrhu prioritet zagotavljanje skladnosti in etičnosti poslovanja, kar je visoko uvrščeno področje tudi med deležniki. Zagotavljanje varnosti letališča, rast in razvoj letališča ter zadovoljstvo potnikov in kakovost storitev so med najpomembnejšimi vidiki upravljanja tako za družbo kot za deležnike. Majhne razlike v ocenah med družbo in deležniki kažejo visoko stopnjo usklajenosti prioritet. Letos je v primerjavi s preteklim letom družba med najvišje prioritete (95 %) uvrstila tudi dobičkonosnost, ki je bila lani postavljena precej nižje. To je glede na stanje okrevanja po pandemiji razumljivo. Deležniki ta vidik upravljanja postavljajo nekoliko nižje (73 %).
Kazalniki s področja upravljanja z družbenim okoljem so prav tako visoko pomembni tako za družbo Fraport Slovenija kot deležnike. Kot najvišjo prioriteto družba postavlja kazalnik zaželen in odgovoren delodajalec, ki je najvišje ocenjen tudi med deležniki. Sledita kazalnika zdravje in varnost pri delu ter karierni razvoj in pošteno plačilo. Letos se je visoko uvrstil kazalnik »enake možnosti« (89 % za družbo in 78 % za deležnike), ki lani ni bil prepoznan kot zelo pomemben.
Med pomembnimi kazalniki upravljanja z naravnim okoljem je bilo uvrščenih kar osem kazalnikov, kar kaže na visoko stopnjo ozaveščenosti in odgovornosti do naravnega okolja tako s strani družbe Fraport Slovenija kot deležnikov. Za družbo je na prvem mestu zmanjševanje nastanka odpadkov, sledita proizvodnja energije iz obnovljivih virov za lastne potrebe in zelena mobilnost. Deležniki na prvo mesto postavljajo proizvodnjo energije iz obnovljivih virov za lastne potrebe. Zniževanje ogljičnega odtisa letališča je prav tako pomemben kazalnik tako za družbo kot za deležnike, a je po prioriteti uvrščen nižje od proizvodnje energije iz obnovljivih virov za lastne potrebe. Letos se je med najpomembnejše kazalnike uvrstil kazalnik zmanjševanje rabe vode, ki je bil lani uvrščen precej nižje in se ni uvrstil med najpomembnejša področja. Med prioritetnimi kazalniki okolja so še kakovost lokalnega zraka, zmanjševanje lokalnega hrupa in uvajanje modelov krožnega gospodarstva, ki ga družba Fraport Slovenija uvršča visoko.
Četudi pri oceni posameznih kazalnikov prihaja do razlik med družbo Fraport Slovenija in deležniki, celotna slika kaže precej usklajeno razumevanje prioritet upravljanja trajnostnega razvoja.