Agent oskrbe potnikov (m/ž)

Agenti in agentke oskrbe potnikov predstavljajo prvi stik s potniki in ključni člen v procesu zagotavljanja visokokakovostnih storitev na letališču. Njihova glavna naloga je skrbeti za potnike vse od prihoda na letališče do vkrcanja na letalo (in obratno), pri čemer zagotavljajo, da vsi postopki potekajo gladko, učinkovito in brez težav.


"Veseli me, da s svojim delom prispevam k nepozabni potovalni izkušnji naših potnikov. Poleg dinamičnosti delovnega okolja, ki mi omogoča, da se ves čas učim in rastem, sem obdana s čudovito ekipo in vsak dan spoznavam ljudi z vsega sveta."

- Anita, agentka oskrbe potnikov

Glavne naloge

  • Oskrba potnikov: Agent oskrbe potnikov pomaga potnikom v vseh fazah njihovega potovanja, od prijave na let in oddaje prtljage, do preverjanja ustreznosti potovalnih dokumentov. Skrbi tudi za potnike s posebnimi potrebami in spremlja otroke, ki potujejo sami.
  • Koordinacija postopkov vkrcanja in izkrcanja: Agent usklajuje proces vkrcanja in izkrcanja potnikov ter zagotavlja pravočasnost odhoda in varnost vseh potnikov.
  • Sodelovanje z drugimi službami na letališču: Za nemoten potek vseh postopkov tesno sodeluje z drugimi oddelki in službami na letališču, kot so letalske družbe, varnostna služba, policija, carina in drugi.
  • Reševanje težav in svetovanje: Agent pomaga pri reševanju težav, kot so zamude in odpovedi letov, prekomerna prtljaga ter svetuje potnikom glede letalskih postopkov, letaliških storitev in drugih informacij.

Ključne veščine

  • Dobro znanje angleščine (znanje ostalih tujih jezikov je zaželjeno),
  • Odlične komunikacijske sposobnosti,
  • Večopravilnost (multi-tasking) in usklajevanje nalog v dinamičnem okolju,
  • Sposobnost hitrega reševanja težav,
  • Timsko delo in
  • Obvladovanje osnovnih računalniških orodij.

Ugodnosti za zaposlene

Letališče je brez dvoma eno izmed bolj vznemirljivih okolij za delo. A kar največ šteje, so odnosi, zato z veliko posluha, skrbnosti in odgovornosti upravljamo naše medsebojne odnose in skrbimo za zadovoljstvo vseh sodelavcev. Trudimo se, da ustvarjamo možnosti osebnega in kariernega razvoja ter da nudimo številne ugodnosti, s katerimi si lahko vsak zaposleni lajša izzive na poslovnem in družinskem področju.

Na spodnji povezavi predstavljamo, s katerimi ugodnostmi na letališču skrbimo za naše medsebojno dobro počutje in vzpodbudno sodelovanje.